European Executive Forum.O zarządzaniu i innowacjach w Europie już 7 i 8 kwietnia w Warszawie.

Czwarta edycja „European Executive Forum”, która odbędzie się 7-8 kwietnia 2016 w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie skupi się wokół wyzwań, przed którymi stają liderzy biznesu w dobie rewolucji technologicznej.

Europa jest świadkiem postępującego rozwoju  innowacji, które wpływają na niemal każdą sferę życia. Pojawia się zatem pytanie, czy nadążamy za zmianami gospodarczymi wynikającymi z tworzenia innowacji i rozwoju nowych modeli biznesowych.

Podczas Forum, które w tym roku odbywa się pod hasłem „Age of innovations”, zastanowimy się, czy nastąpił kryzys dotychczasowych modeli biznesowych, które technologie przyszłości będą miały największy wpływ na sposób podnoszenia innowacyjności produktów i usług
w przedsiębiorstwach oraz jak social media  i Big Data zmuszają firmy do zredefiniowania biznesu  i planowanych inwestycji.

Najwybitniejsi przedstawiciele świata biznesu, nauki i polityki będą starali się odpowiedzieć na pytanie: jak zwiększyć jakość innowacyjności organizacyjnej i jak sprawić, by kapitał ludzki nabył umiejętności pozwalające odnaleźć się w gospodarce przyszłości.

Wśród tegorocznych gości reprezentujących świat nauki będzie Patrick Barwise, profesor zarządzania i marketingu London Business School i Paddy Miller, profesor zarządzania  zasobami ludzkimi w szkole biznesu IESE. Swoją wiedzą
z uczestnikami Forum podzieli się też światowy autorytet z dziedziny przywództwa, pisarz
i filantrop Chris Lowney – były Jezuita i dyrektor zarządzający słynnego banku JP Morgan, autor bestselleru „Heroiczne Przywództwo”.

Forum uświetni uroczysta European Leadership Awards Gala, podczas której zostaną uhonorowane najlepsze przedsiębiorstwa, wybitni menedżerowie
i liderzy biznesu, którzy wdrażają najwyższe standardy przywództwa, wyróżniają się zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju, przestrzegają zasad etyki prowadzenia biznesu oraz odznaczają się szczególną dbałością o dobro społeczeństwa.

Szczegółowy program wydarzenia, informacje o partnerach i gościach specjalnych wydarzenia znajdują się pod adresem: http://www.executive-club.com.pl/konferencje/kongres/7-8-kwietnia-2016/

Rejestracja na „European Executive Forum”: http://www.executiveclub.com.pl/konferencje/kongres/7-8-kwietnia-2016/rejestracja/

Strategic Partner: Grupa PKN Orlen

Main Partner: Pfizer, Synthos

Gold Partners: PayU, Totalizator Sportowy

Partners: Areva, Auchan, Bank Zachodni WBK, BMW, Elavon, EmiTel, Google, MasterCard, Nowy Styl Group, Oracle, PwC, T-Mobile, Ursus, Xerox

Gala Partners: Erbud, EUCO, Lease Plan, Lyreco, PVA

Partnerzy Społeczni: Stowarzyszenie Siemacha, Stowarzyszenie Wiosna, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce

Partnerzy Wspierający: Polityka Insight, IESE, INSEAD, Martis Consulting, Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: TVP INFO, Dziennik Gazeta Prawna, Radio TOK FM, Emerging Europe, Polish Market, Poland Today, Manager, Madame, Law Business Quality, Warsaw Business Journal, Obserwator Międzynarodowy, Newseria, Newsrm.pl, Gazeta Bankowa

Kontakt dla mediów:

Julia Domagała

Manager ds. komunikacji

tel. kom. 509 031 577

e-mail: juliadomagala@executive-club.com.pl

O Executive Club:

Executive Club jest organizacją zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie
i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Począwszy od roku 2005 w Klubie skupieni są liderzy biznesu o ugruntowanej pozycji, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej gospodarki. Klub organizuje dla swoich członków spotkania cykliczne, by umożliwić im wymianę idei oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Jest też liderem w organizacji konferencji branżowych, dedykowanych różnym gałęziom gospodarki.
Więcej informacji na stronie: www.executive-club.com.pl

Szymon Kubisa

Projekty graficzne tworzę od 15 lat. Moją przygodę z projektowaniem zaczynałem w internecie i nadal dużą częścią mojego portfolio – a także kompetencji – są projekty interaktywne. To nie tylko projekty nowoczesnych, responsywnych stron www, ale też wdrożenia interaktywnych prezentacji na tablety oraz pełne opracowanie atrakcyjnej grafiki dla aplikacji mobilnych. Część moich prac ma zastosowanie w druku – to głównie projekty katalogów i folderów reklamowych, a także wydruków wielkoformatowych. Pewną specjalizacją są w tej dziedzinie projekty graficzne map turystycznych i przewodników – łącznie z udziałem w tworzeniu treści map. Trzecim polem moich zainteresowań jest produkcja filmów promocyjnych dla YouTube czy Vimeo. Kręcone z glidecam’em i z pomocą drona filmy przedstawiają walory turystyczne miejscowości i regionów, wykorzystując krótkie komentarze oraz atrakcyjną muzykę.